O NAS

Zajmujemy się tworzeniem wizerunku organizacji, osób i produktów. Wdrażamy opracowaną dla każdego klienta indywidualnie strategię komunikacji i budujemy od podstaw jego relacje z mediami. Od 2014 r. dla naszych klientów prowadzimy kampanie PR-owe, dzięki którym pokonujemy marazm informacyjnej rzeczywistości.

W naszej filozofii działania najważniejsze są szczegóły. Przykładamy uwagę niemal do wszystkiego o czym świadczy podwójne znaczenie naszego logotypu (nieskończoność i Coco Chanel). 

Uważamy, że nigdy nie należy przerywać działań kreujących wizerunek na rynku. Właśnie dlatego w naszym logotypie znalazł się znak nieskończoności. Dla Założycielki naszej firmy Coco Chanel jest ucieleśnieniem sukcesu w biznesie. Stała się ona dla niej inspiracją w pracy zawodowej i postanowiła skrótem nazwy firmy parafrazować właśnie do Coco. Hasłem przewodnim naszej firmy jest kreatywna komunikacja, stąd nazwa Creative Communication.